سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربرد پیچ فنر دار پشت لباسشویی چیست؟

 

ماشین لباسشویی یکی از لوازم خانگی بسیار ضروری است که بیشتر همه خانم های خانه دار از آن برای شستشوی لباس های افراد خانواده استفاده می کنند. این دستگاه بی نظیر قابلیت شستشوی انواع لباس را در اختیار شما قرار می دهد به طوری که بدون دغدغه حساس ترین لباس های خود را درون لباسشویی شستشو می دهید. میزان اهمیت این دستگاه در میان مردم تا حدی است که بسیاری از آن شستشوی لباس ها را بدون لباسشویی کار بسیار خسته کننده و حتی غیر ممکنی می دانند. لباسشویی از قطعات بسیاری تشکیل شده است که یکی از آن ها پیچ فنردار می باشد. ما در این مقاله قصد داریم به پاسخ سوال کاربرد پیچ فنر دار پشت لباسشویی چیست؟ بپردازیم. با ما همراه باشید.

1.    کاربرد پیچ فنر دار پشت لباسشویی

2.    کاربرد پیچ فنر دار پشت لباسشویی چیست؛ نگهداری فولی

کاربرد پیچ فنر دار پشت لباسشویی

همانطور که در بخش پیشین نیز به این موضوع اشاره کردیم ماشین لباسشویی از قطعات بسیاری ساخته شده است که در کنار هم به شستشوی انواع لباس ها می پردازند. یکی از قطعات لباسشویی پیچ فنر دار پشت آن است که کاربردهای مختلفی دارد. این قطعه در قسمت پشت و بالای لباسشویی قرار گرفته است. یکی از سوالات کاربران درباره این قطعه این است که کاربرد پیچ فنر دار پشت لباسشویی چیست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت در قسمت پشت لباسشویی چند پیچ قرار گرفته است که نقش مهمی در نگهداری قاب لباسشویی دارند. قاب لباسشویی در واقع پنل پشتی آن می باشد. در ادامه به توضیح کاربرد پیچ فنردار خواهیم پراخت.

کاربرد پیچ فنر دار پشت لباسشویی چیست؟

کاربرد پیچ فنر دار پشت لباسشویی چیست؛ نگهداری فولی

مهم ترین کاربرد پیچ فنر دار پشت لباسشویی نگهداری از فولی می باشد. فولی یکی از قطعات بسیار مهم در ماشین لباسشویی است که تسمه لباسشویی روی آن قر ار گرفته است. این قطعه گرد و دایره ای شکل در دو نوع مختلف داخل لباسشویی است که یکی در قسمت موتور و دیگر دردیگ لباسشویی تعبیه شده است. همانطور که می دانید حرکت دیگ در ماشین لباسشویی باعث شستشوی لباس ها می شود.قطعه فولی در واقع وظیفه دارد تا نیروی محرک موتور را به دیگ لباسشویی انتقال داده و باعث حرکت این دیگ شود. در صورتی که این قطعه دچار اختلال شود ماشین لباسشویی در چرخش دیگ دچار مشکل شده و شستشو در این دستگاه مختل می شود. پیچ فنر دار پشت لباسشویی وظیفه دارد تا فولی در جای خود نگه دارد تا از خرابی این قطعه جلوگیری شود.

در صورتی که قطعه فولی یا این پیچ دچار مشکل شوند باید از تعمیرکار متخصص در زمینه تعمیر لباسشویی کمک بخواهید تا دستگاه شما را بررسی و در صورت نیاز تعمیر کند.

-----------------------------------------------------------------------------
فر گاز یکی از وسایل کاربردی در هر خانه ای محسوب می‌شود، به شما کاربر گرامی توصیه می کنیم مقاله نحوه پخت کیک در فر گاز در سایت چطور  را مطالعه نمایید.